Herontdek het beroemde traditionele Chinese spel.
Zoek alle stenen die bij elkaar horen, kijk uit dat je niet klem komt te zitten en probeer het einde van elk level te halen. Concentratie en oplettendheid zijn nodig om de prachtige borden te voltooien die we voor je hebben gemaakt.