Masked Forces is een game vol actie waarin het je taak is je vijanden op elke mogelijke manier uit te schakelen.
Met Masked Forces kun je je schietvaardigheden testen en krijg je een unieke, leuke ervaring.
Als je een fan bent van actiegames, of gewoon een meeslepende, spannende game-ervaring wilt, zit je met Masked Forces goed!