Master Reboot
Stel je een wereld voor waarin de dood niet definitief is, waarin dierbare herinneringen voor altijd worden bewaard en waarin je ziel onsterfelijk is. Welkom in de Soul Cloud. Upload je ziel naar onze servers en laat je zorgen van je af glijden. Een deel van je zal immers voor eeuwig leven. Die fantastische vakantie, die gelukkige jeugdherinneringen, de eerste ontmoeting met je ware liefde. Al die herinneringen zijn opgeslagen in je digitale ziel, en kunnen door je familie keer op keer worden beleefd. De Soul Cloud bewaart je verleden om je toekomst veilig te stellen.
Master Reboot is een griezelige first-person science-fiction horrorgame die zich afspeelt binnen de Soul Cloud. Het is een game vol actie en puzzels die verdeeld is in 34 unieke omgevingen. De game heeft een eigen visuele stijl, een fascinerende verhaallijn, psychologische gameplay en een sfeervolle soundtrack.