Midnight 2
In deze golfgame met puzzelelementen moet je Midnight door verschillende levels heen loodsen. Bepaal de kracht van je slag met de Wii U GamePad en sla Midnight de lucht in.
Probeer gevaarlijke vijanden, stekels en zaagbladen te vermijden om een zo hoog mogelijke score te behalen. Je kunt 28 levels vrijspelen, waardoor dit een avontuur vol uitdaging is.