Mighty Switch Force! 2
De Galactic Fire Brigade luidt alarmfase rood in! Planet Land staat op springen en alles staat in de hens! Keer onmiddellijk terug naar het hoofdkwartier en grijp je Infinity Dousing Apparatus; gebruik van je Siren Helmet is conform de huidige code en nog steeds geautoriseerd voor gebruik! Je opdracht: de vuurhaard bestrijden en de hervormde Hooligan sisters bevrijden! Trek je pak aan en blus de brand!