My Style Studio: Notebook
Met deze software kunnen spelers van alle leeftijden hun tekentalent ontdekken. Je hebt een set handige hulpmiddelen tot je beschikking. Gebruik de pen of het potlood om te schetsen of aantekeningen te maken, en gebruik kwasten om de mooiste schilderijen te maken. Combineer je foto’s met tekeningen om een animatie te maken. Je kunt ook zelf de cover van je notitieblok versieren.