Never Alone (Kisima Ingitchuna)
Ervaar de epische reis van Nuna en de vos als ze op zoek gaan naar de oorzaak van een eeuwige sneeuwstorm die de overleving van alles wat ze liefhebben bedreigt.
Never Alone is een sfeervolle platformpuzzel ontwikkeld in samenwerking met de Iñupiat, de oerbewoners van Alaska, en is gebaseerd op een traditioneel verhaal dat al jaren van generatie op generatie wordt doorgegeven.
Meer dan 40 oudsten, verhalenvertellers en leden van de gemeenschap uit Alaska hebben aan de ontwikkeling van deze game meegewerkt.
Verzamel exclusief op de Wii U meer dan twintig culturele artefacten uit de collecties van de Smithsonian Institution, die elk prachtig zijn weergegeven en zijn voorzien van boeiende achtergrondinformatie.