In de niet al te verre toekomst is het verkeer zo slecht dat er maar één manier is om binnen 30 minuten of minder een pizza naar de andere kant van de stad te brengen - onderbetaalde tienerninja's!
Ninja Pizza Girl is een geweldige platformgame met een oldschool actie-platform-vibe, een speciale Speedrun-stand en komische tussenfilmpjes die met de hand getekend zijn door een authentiek tienermeisje. Het complexe verhaal volgt Gemma, een zestienjarig meisje dat werkt als een pizzakoerierninja voor haar vaders pizzeria.
In een wereld waar sloppenwijken boven op wolkenkrabbers te vinden zijn, machtige megabedrijven de armen uitbuiten en goede pizza zeldzaam is, moet Gemma vechten om haar idealen, haar familie en hun bedrijf intact te houden in het aanzien van de meest meedogenloze vijanden die een tienermeisje kan hebben - andere tieners.