Ren, vlieg en hak vijanden in de pan om de gestolen schatten terug te krijgen. Ninja Strike: Dangerous Dash is een supersnel, side-scrolling spel vol actie! Ren en spring over vijanden of hak ze in de pan om te blijven rennen, en verzamel munten die vijanden laten vallen, om je ninja’s sterker te maken. Of je nu kiest voor kracht of drievoudig springen, er is een ninja voor jou!