PENTAPUZZLE
Wij presenteren PENTAPUZZLE. Dit is een spannend en uitdagend spel met vormen. Je moet elke puzzel oplossen door stukjes van blokken te draaien en kronkelen, zodat ze op de gewenste plek passen. Meer dan 70 levels om te ontdekken met verschillende moeilijkheidsgraden. Daag jezelf vandaag uit en zie hoeveel puzzels je kunt oplossen. Plezier voor de hele familie!