PIXEL SLIME U
PIXEL SLIME U is een unieke platformgame die je uitdaagt om de laagst mogelijke score te halen. Spring, draai en glijd door 40 uitdagende levels terwijl je dodelijke stekels probeert te ontwijken. Deze game zal je niet loslaten wanneer je met anderen strijdt op Miiverse om de laagste score te behalen.