PixelMaker
Dankzij de gebruiksvriendelijke tools op je Wii U GamePad kun je simpele of complexe afbeeldingen maken. Experimenteer en teken personages en taferelen die gebaseerd zijn op je favoriete games van weleer, of laat je fantasie de vrije loop. Je kunt je pixel-art-creaties met je vrienden delen op Miiverse!