Een innovatief ontwerp
Preston Sterling and the Legend of Excalibur is een avontuur dat je meetroont naar de wereld van Engelse mythen en legenden. Los uitdagende puzzels op en beleef een spannend verhaal vol interessante personages en adembenemende locaties!
Ervaar een uiterst gedetailleerde en prachtige vormgegeven wereld. Iedere locatie waar Preston komt, heeft een uniek karakter die bijdraagt aan de game-ervaring.
Animation Arts is een onafhankelijke studio in Duitsland. Het kleine team heeft al vele fans van adventuregames weten te bekoren met de bekroonde games Secret Files: Tunguska en Lost Horizon.