Grote bedrijven hebben enorme, nieuwe opslagmedia voor hun gegevens gecreëerd. Jij bent een neo-hacker en deze databanken zijn jouw terrein. Nadat je een e-mail hebt gekregen met de opdracht om je eigen homepage te hacken, ontdek je een verborgen wereld die je naar de donkerste krochten van het internet voert, waar je onmetelijke rijkdommen kunt vinden in verloren gewaande en verboden software.
Hack er daarom op los en download de nieuwste tools. Het is tijd om firewalls te doorbreken en een eindeloze datavoorraad aan te boren!