Rock 'N Racing Off Road DX
Rock 'N Racing Off Road DX biedt spannende en leuke races, waarin je meesterlijke slippartijen, botsingen en sprongen zult zien. Er zijn verschillende spelstanden, waaronder Cup Mode, Time Trial en een multiplayerstand voor maximaal vijf spelers. Je kunt je scores ook vergelijken met die van je vrienden en spelers van over de hele wereld, dankzij de onlineranglijsten.