Welkom bij Roving Rogue. Kruip in de huid van Kurt en ontdek een grappige 2D-platformgame met een multiplayerstand. Baan je een weg door 40 levels terwijl je op zoek gaat naar je herinneringen en zoek de weg naar... nou ja... waar je vandaan komt.