Het ruimtestation van de organisatie is gesaboteerd, en de astronauten proberen wanhopig de schade te repareren. Ze hebben jouw kennis en kunde nodig om hun laboratoria te repareren en uit te zoeken wie de saboteur is. Iedereen is verdacht!