SPHERE SLICE
Ontketen je innerlijke ninja in SPHERE SLICE. Veeg met je vingers over het touchscreen van de Wii U GamePad om de gekleurde bollen te vernietigen, in twee spannende spelstanden. Kijk uit voor gevaren en behaal een score om te delen met familie en vrienden.