SPLASHY DUCK
Voorkom dat de eend tegen de walvis aan knalt! Verzamel gouden munten terwijl je boosaardige walvissen ontwijkt. Als je af bent, kun je meteen weer verdergaan, zodat je je geen seconde hoeft te vervelen.