SUPER Food Frenzy is een actie gezelschapsspel dat je met maximaal vier vrienden kunt spelen. Glij door de pan om je tegenstanders te ontwijken terwijl je op ze probeert te springen om ze eruit te laten vliegen.
Kies je stukje vlees (of stukje vegetarisch eten) en laat iedereen zien dat jij de beste bent!