Scribble is een unieke en vernieuwende game.
Je kunt kiezen uit vijf spelstanden die elk een unieke ervaring bieden. Kies uit Versus, Teams, Elimination, Barricade of Tug'O'Draw en kijk wie de beste kunstenaar is.
Maak kennis met de Mutators die bepalen hoe je deze game speelt. Denk je dat je goed kunt tekenen? Probeer dan maar eens te tekenen terwijl je de pagina niet ziet. Wat als de inkt de andere kant opgaat als je pen? Mutators zetten de game echt op zijn kop en bezorgen het spel een flinke dosis willekeur.
Als je denkt dat de meer dan 1500 woorden niet genoeg zijn, dan kun je zelf woorden toevoegen met de Word Creator!