Shadow Archery
Jij bent Shadow, een ervaren boogschutter van het rijk. Je moet hordes vijanden zien te overleven door ze met je vertrouwde kruisboog te verslaan. Je kunt ook power-ups vinden om de nog sterkere belagers uit de weg te ruimen. Power-ups helpen je om de almaar komende wezens van het rijk te overleven. Je hebt maar een beperkt aantal pijlen, dus laat elk schot tellen in deze uitdagende retro-arcadegame!