Shantae: Risky’s Revenge – Director’s Cut is een kruitvat vol razendsnelle, wervelende actie! De game bevat duizenden animatiebeelden, reusachtige eindbazen en een verhaallijn die uit zijn voegen barst.
Begeleid de halfgeest Shantae door behekste woestenijen, verzengende woestijnen, betoverde bossen, spookachtige catacomben en dodelijke doolhoven. Ontdek magische aanvallen, zet zombiekoffie, red gouden baby’s en leer buikdansen om Shantae in sterkere wezens te veranderen. Gebruik je krachten om de plannen van de pirate Risky Boots te verijdelen en Sequin Land voor de ondergang te behoeden.
Dankzij de lieflijke personages, flirterige humor en bizarre actie heeft Shantae: Risky’s Revenge alle actie die je je maar kunt wensen. Ontdek de nieuwe spelstand Magic Mode en de uitgebalanceerde gameplay zelf.