Shiny The Firefly
Je reflexen en gezond verstand zullen worden getest, terwijl je door deze mooie, kleurrijke wereld navigeert om Shiny bij zijn zoektocht te helpen. Allerlei soorten animaties laten zien hoe Shiny zich voelt. Je zult het dus altijd weten als hij blij, bezorgd, moe of boos is. Op deze manier wordt je geholpen om je uit de meest benarde situaties te redden. Zorg dat je handig bent want de baby’s kunnen alleen Shiny volgen als hij verlicht is, maar dan is hij ook zichtbaar voor zijn vijanden...