Star Ghost is een innovatieve side-scrolling shoot-em-up.
Ga op patrouille in twaalf sterrenstelsels in de meest geavanceerde ruimtejager die ooit is gebouwd. Ontwijk de dodelijke brokstukken van exploderende planeten, overleef asteroïdengordels en bind de strijd aan met dodelijke Sentinel-schepen om de genadeloze aanval van het Metagon Empire af te slaan.
In Star Ghost vind je dynamisch opgebouwde levels, twaalf prachtig vormgegeven sterrenstelsels, een eenvoudige en intuïtieve besturing, de mogelijkheid om zonder tv te spelen en een soundtrack van de bekende componist David Wise.