Star Sky
Maak een nachtelijke wandeling door een veld onder de sterrenhemel, en ontdek alles wat de nacht te bieden heeft in Star Sky: een game met een ontspannen tempo waarin je verschillende mogelijkheden kunt uitproberen.
Star Sky is een ontspannende en sfeervolle ervaring die draait om een rustgevende ambiance, en niet zozeer om intense gameplay. De game heeft veel weg van een interactief gedicht, dat meerdere eindes heeft, waardoor je verschillende scenario’s kunt ontdekken. Neem de tijd en gun jezelf de kans om de game op je eigen manier te spelen.