Sudoku & Permudoku
Sudoku & Permudoku is een puzzelspel met twee verschillende soorten logicapuzzels. In de Sudoku-stand moet je een veld van 9x9 vullen met de cijfers 1 t/m 9. Iedere rij, iedere kolom en ieder subveld van 3x3 moet alle cijfers van 1 t/m 9 precies één keer bevatten.
Permudoku is een variant van de klassieke Sudoku-puzzel waarbij de cijfers vervangen worden door kleuren. Aan het begin van de puzzel zijn alle velden al ingekleurd; het is jouw taak om de velden te verwisselen tot alle kleuren op de juiste plaats staan.
Beide spelstanden bevatten vijf moeilijkheidsgraden met elk 100 puzzels, voor een totaal van 1.000 puzzels.