Knal die aliens aan barrels!
Neem het op tegen eindeloze golven aanvallers in deze intergalactische shooter! Verzamel power-ups om je vuurkracht te vergroten en weergaloze highscores neer te zetten. Kies uit de spelstanden Classic, Time Attack, Hardcore of Invaders en daag je vrienden uit in de multiplayerstand. Als je klassieke arcadeshooters of eenden leuk vindt, dan zul je dol zijn op Super Destronaut 2: Go Duck Yourself.