Super Toy Cars is een racegame vol razendsnelle, coole auto’s, indrukwekkende levels vol alledaagse voorwerpen, en een aantal power-ups waarmee je je vijanden kunt uitschakelen. Verzamel alle wagens en upgrades om de tegenstanders voor te blijven in de spelstand Career, of race tegen de computer of tegen je vrienden. Je kunt zelfs een lokale race houden met maximaal vier spelers.
Je vindt zestien verschillende auto’s in de game, die allemaal andere eigenschappen hebben. Experimenteer met de verschillende bolides en zoek de wagen die het beste bij je past, terwijl je over de twaalf circuits scheurt. Je kunt voor elke uitdaging een verschillende auto gebruiken. Die uitdagingen vind je in de spelstand Career, maar niet elke uitdaging is een race...
Super Toy Cars is een grote game boordevol opties die je kunt aanpassen. Het belangrijkste is dat de game eindeloos veel raceplezier biedt, of je nu alleen speelt of met vrienden.