Er is echt voor ieder wat wils!
Gooi de dobbelstenen in TABLETOP GALLERY. In deze spannende game kun je uit drie verschillende spellen kiezen. POKER DICE SOLITAIRE FUTURE vormt een combinatie van patience en poker. In SHUT THE BOX kun je tegels op een spelbord wegspelen om een doos te sluiten. In TOSS N GO speel je tegen de computer of een andere speler, en moet je proberen om als eerste 100 punten of meer te verzamelen.