TAP TAP ARCADE
In TAP TAP ARCADE vind je twee leuke games. Dit pakket bestaat uit DON'T CRASH, een razendsnelle race- en schietgame, en SPIKEY WALLS, waarin je stekels moet zien te vermijden.