TEMPLE OF YOG
TEMPLE OF YOG is een avontuur in kerkers die volgens een vast patroon worden opgebouwd. Gebruik beide schermen om de onderaardse bouwwerken te ontdekken. De gameplay wisselt tussen de tv en de Wii U GamePad, terwijl je mensenoffers van de ene naar de andere wereld begeleidt.