Beklim de toren en grijp de buit! Spring omhoog langs de muren van de kasteeltoren en pak zoveel mogelijk buit als je kunt in TITANS TOWER. Je zult onderweg vele obstakels tegenkomen, maar de beloning is groot. Pak onderweg power-ups en probeer een highscore neer te zetten!