Tachyon Project
In Tachycon Project krijg je de leiding over Ada, een softwareprogramma dat vorm heeft gekregen en is ontworpen om de best beveiligde servers ter wereld te hacken. Na een mysterieuze gebeurtenis wordt Ada uit de testserver gegooid waar ze leefde en op het internet gezet, maar als ze terug probeert te gaan lukt dat niet. Dan begint ze een reis om de waarheid te achterhalen achter wat er met haar makers is gebeurd, die ze als haar ouders beschouwt. Dan komt ze erachter dat de zaken wat lastiger in elkaar zitten dan ze aanvankelijk dacht.