The Girl and the Robot
The Girl and the Robot is een unieke third-person avonturengame die zich afspeelt in een sprookjeswereld. Ga op avontuur met een jong meisje, dat probeert te ontsnappen uit een kasteel waar een boosaardige koningin de scepter zwaait. Onderweg komt ze een geheimzinnige robot tegen, die op afstand kan worden bestuurd. Samen moeten ze allerlei uitdagingen aangaan, waarbij hun kersverse vriendschap op de proef wordt gesteld. Deze game is nog maar het begin van het sprookje...