The Mysterious Cities of Gold: Secret Paths
Stuur Esteban, Zia en Tao door tal van lastige levels vol puzzels, valstrikken en infiltratiegedeelten in een verscheidenheid aan schitterende omgevingen. Verken elke hoek en elk gaatje van China en ontsnap aan de gevaarlijke handlangers van Zarès, op zoek naar de stad van goud.
Speel als alle hoofdpersonages uit de beroemde anime Mysterious Cities of Gold. Elke held bezit zijn eigen karakteristieken. Kies met zorg - Hun persoonlijkheden maken het verschil bij de verscheidene uitdagingen!