The Quiet Collection
Gebruik je verstand en wees een beetje ondeugend om je omgeving te verkennen en puzzels op te lossen in deze bundel met vier luchtige, klassieke avonturengames: 'Quiet, Please! ', 'Quiet Christmas', 'Vacation Vexation' en 'Candy, Please!'.
Quiet, Please!: Na een lange schooldag heb je gewoon even rust nodig, maar thuis maakt alles en iedereen kabaal! Pa zit de hele tijd te zappen, ma zit aan de telefoon te kletsen en je kleine broertje wil maar niet gaan slapen.
Quiet Christmas: het is kerstavond. Je wilt gewoon naar bed gaan en de volgende dag op tijd opstaan om cadeautjes onder de kerstboom uit te pakken. De boom is echter kapot, het is koud in huis, de kitscherige kerstversiering van de buren werkt je op de zenuwen en zoals altijd wil je broertje niet naar bed.
Vacation Vexation: Heerlijk! Een strandvakantie met de hele familie. Zon, zand en... ergernissen in overvloed. Ga op verkenning, los puzzels op en speel minigames.
Candy, Please!: Het is Halloween. Dat betekent verkleden, pompoenen uithollen en massa’s snoepgoed verzamelen. Laat je niet tegenhouden en sleep zo veel mogelijk snoep in de wacht!