Een arme steenhouwer ziet hoe de mensen leven die hoger op de sociale ladder staan, en hij wil net als hen worden. Een geest laat zijn wens in vervulling gaan. Desondanks is de steenhouwer nog steeds ontevreden en wil hij meer hebben. Hij droomt ervan om machtiger te worden door de natuurkrachten te belichamen. Bepaal de toekomst van de steenhouwer door zijn wensen te kiezen.