Toby: The Secret Mine
Een vredig bergdorp is in rep en roer. Iemand heeft de meeste inwoners ontvoerd. Een paar dappere zielen hebben geprobeerd om hun vrienden op te sporen, maar geen van hen is teruggekomen.
De kleine Toby heeft geen zin om machteloos toe te zien en duimen te draaien, dus hij gaat zelf op pad. Eenmaal aangekomen in een duister woud, beseft hij dat zijn avontuur nog maar net is begonnen.
Beleef samen met Toby een ijzingwekkend avontuur in een duistere en griezelige wereld vol gevaren, vijanden en puzzels.