Toto Temple Deluxe
Toto Temple Deluxe is een razendsnelle 'king of the hill'-achtige game voor meerdere spelers waarin je een geit die eieren legt van je vrienden moet stelen en zolang mogelijk op je eigen hoofd moet zien te houden. Je kent het wel.
Heb je geen vrienden? Niet gevreesd! De bots staan voor je klaar om zolang als je maar wilt met je te spelen. Je kunt hun moeilijkheidsgraad ook nog eens aanpassen, want anders lukt het je natuurlijk nooit om de geit te pakken te krijgen.