Turtle Tale
Turtle Island is overgenomen door piraten, en Shelldon moet ze een halt toeroepen!
Captain O'Haire en zijn Monkey Pirates hebben aangemeerd en het eiland overgenomen. Gewapend met niets meer dan zijn betrouwbare waterpistool gaat Shelldon op avontuur om de invasie tegen te houden. Help Shelldon terwijl hij al springend en schietend de gevaren van het tropische eiland bestrijdt zodat hij zijn thuis kan heroveren!