Twin Robots
Twin Robots is een 2D-platformgame waarin je twee kleine robots bestuurt. Ze zitten opgesloten en moeten in ieder level de uitgang zien te vinden!
De game bevat 28 levels die je in je eentje kunt spelen of samen met een vriend via een splitscreen*. In de lokale multiplayerstand bestuurt iedere speler één robot. In sommige levels moeten de twee robots elkaar helpen om puzzels op te lossen.