Typoman
De letters vormen een onlosmakelijk onderdeel van het landschap, dus houd je ogen open voor subtiele hints die in de omgeving verborgen zijn. Pas wel op voor woorden die niet zo vriendelijk zijn als ze lijken. Als een puzzel je het gevoel geeft dat je een halve analfabeet bent, gebruik dan het touchscreen op de Wii U GamePad om hints te zien, letters te vormen en woorden door elkaar te gooien om een oplossing te vinden.
Gebruik de onmetelijke kracht van woorden om het kwaad te bestrijden en je lot te herschrijven in Typoman voor de Wii U.