Vektor Wars
Dit is het jaar 2024 en jij bent Space Ranger James Moses. Het is jouw missie om een robotleger te vernietigen, de Robodudes te redden en de wereld te beschermen. In totaal moet je negen verschillende World Zones bevrijden, die allemaal unieke omgevingen en vijanden te bieden hebben.
Kies je wapen en gebruik al je vaardigheden om de ene horde robots na de andere het zwijgen op te leggen in deze retrogame die een eerbetoon vormt aan speelhalklassiekers zoals Battlezone, Berzerk en Robotron. Ervaar razendsnelle firt-person gevechten, explosieve gameplay en een uitgebreid arsenaal verwoestende wapens.