Maak je eigen 3D-modellen en voorzie ze van realistische licht- en schaduweffecten. Voxel-modellen bestaan uit 3D-kubussen en zorgen voor een aparte look. Je zou het pixelart in 3D kunnen noemen.
VoxelMaker beschikt over een editor-functie die zowel gebruikmaakt van de knoppen als van het touchscreen. Op die manier kun je naar hartenlust knippen, plakken en kopiëren en onderdelen van je model met het grootste gemak verplaatsen of draaien. Je kunt ook tekst toevoegen, je model schilderen en de richting en felheid van het licht bepalen. Maak schermafbeeldingen en sla ze op in een album of deel ze met anderen via Miiverse.
Met VoxelMaker heb je een 3D-schilderdoek en een camera ineen. Laat je fantasie de vrije loop en maak de mooiste modellen!