POWGI-puzzels zijn samengesteld door experts en staan garant voor eindeloos puzzelplezier!
Ontdek geweldige nieuwe woordpuzzels van POWGI in deze verzameling met zes nieuwe games! Los honderden puzzels op met de stylus en de intuïtieve touchscreenbesturing. Bovendien kun je ook extra uitdagingen vrijspelen door compatibele amiibo tegen de Wii U GamePad aan te houden.