Word Search by POWGI
Word Search by POWGI bevat meer dan 300 puzzels, waardoor deze game urenlang speelplezier biedt voor jou en je vrienden!
Speel met maximaal vijf spelers! Gebruik het touchscreen van de Wii U GamePad en voeg Wii-afstandsbedieningen toe om de puzzels in teamverband op te lossen, of probeer de beste score te behalen.
Je kunt ook gewoon achterover leunen en jezelf ontspannen, terwijl je op je eigen tempo 27 verschillende categorieën ontdekt. De tv heb je hiervoor niet per se nodig!
Speel met de hele familie en gebruik de game als een leuke manier om je spelling te verbeteren en je woordenschat te vergroten.
De woordpuzzels van POWGI zijn gericht op optimaal spelplezier en zitten barstensvol woorden in elke mogelijke richting!