Ervaar een meeslepend avontuur dat gebaseerd is op Zweedse folklore en ga op zoek naar een toekomstvisioen in deze unieke game in first-person-perspectief. Slechts weinigen keren terug van zulke gevaarlijke expedities. Hoor jij bij de uitverkorenen?
Bij elke stap die je zet in het duistere landschap, raak je verder in de ban van de sfeer van Year Walk. Los cryptische puzzels op die je onderweg tegenkomt, door de Wii U GamePad op creatieve manieren te gebruiken. Onderzoek je omgeving door middel van bewegingsbesturing, draai voorwerpen door de GamePad te bewegen, en let op de geluiden die je hoort voor hints en aanwijzingen.
Ontrafel de geheimen die schuilgaan tussen feit en fictie, en heden en verleden in Year Walk voor de Wii U.