Art Academy: Atelier
Welkom in je nieuwe atelier! Leer stap voor stap tekenen en schilderen met allerlei materialen in Art Academy: Atelier, exclusief voor de Wii U. Gebruik realistische technieken en diverse materialen op het touchscreen van de Wii U GamePad, die je allemaal leert kennen in gestructureerde lessen. Open je eigen virtuele galerie, deel je creaties via Miiverse, en zet video's van je werk op YouTube*!