Baila Latino
Het spel is gemaakt met choreografieën van de professionele dansers Carlo Romano en Vera Sokolova van de vermaarde Carolyn Smith Dance Academy. Je kunt alleen of met vrienden spelen, met maximaal vier spelers tegelijk. Op de Wii U GamePad zal de songtekst verschijnen, dus als je aan het dansen bent, kunnen de anderen zingen!